Kursus "INGLISE MÄLU" põhineb sellel ainulaadsel tehnoloogial. 20 õppetundi 3 tundi, üle 1500 sõna, kõik grammatika ja vestlusoskused vaid 10 nädalaga! 80% neist, kes koolis inglise keelt õppisid, ei tea seda.
Selle sõnade meeldejätmise tehnoloogia unikaalsust kinnitab WIPO (World Intellectual Property Organisation) patent.
97 sõna 100-st jääb pähe!
Lihtne ja efektne – vaata pilti, värvi see sisse, ütle sõna
Värvite pilti pliiatsitega
Samal ajal öelge see sõna inglise keeles valjusti
Näete erilist pildivõtit
See on "seotud" teatud ingliskeelse sõnaga ja aitab seda meelde jätta
KUIDAS SEE TÖÖTAB?
915 eurot
"INGLISE-mälu" algajatele tase A1+A2
20 õppetundi 3 tundi (kuni tasemele A2)
1050 sõna aktiivses sõnavaras
50 transkriptsioonimärki
lugemise reeglid
dialoogid
esmased grammatika ja esimesed vestlusoskused 2,5 kuuga
Mis sind ees ootab?
Võimalik tasuda osamaksetena
Eelseisvate kursuste ajakava
ÕHTURÜHM
HOMMIKURÜHM
Õpetaja Larisa Chaadajeva
Tunnid toimuvad ONLINE ja klassiruumis aadressil: Punane 16/1, III korrus, tuba 303.
Tunniaeg 18:30-21:30
Tunni ajad on 09:30-12:30
Alates 10. märtsist 2025 kuni 15. maini 2025 esmaspäeviti ja neljapäeviti (20 õppetundi 3 tundi = 10 nädalat)
Järgmiste veebiseminaride (sissejuhatavad tunnid koos praktilise proovitunniga) kuupäevad:
Et õppetund edukalt läbida vajate väljatrükki (3 lehte A4 formaadis), mille saate alla laadida lingilt: https://is.gd/BIksOb
Tasuta veebiseminarid (sissejuhatavad tunnid) nii eesti kui ka inglise keele kursustele toimuvad internetis või isiklikult auditooriumis Tallinnas aadressil: Punane 16/1, III korrus, ruum 303.
26. märtsil (kolmapäeval) kell 10.00 26. märtsil (kolmapäeval) kell 18:30 02. aprill (kolmapäeval) kell 10.00 02. aprill (kolmapäeval) kell 18:30 09. aprill (kolmapäeval) kell 10.00 09. aprill (kolmapäeval) kell 18:30 16. aprill (kolmapäev) kell 10.00 16. aprill (kolmapäeval) kell 18:30 23. aprillil (kolmapäeval) kell 10.00 23. aprillil (kolmapäeval) kell 18:30
1.Täienduskoolitusasutuse nimetus: Vassiljev Intellekt Kool OÜ
2.Õppekava nimetus: Inglise keele A1+A2 taseme täienduskoolitus
3. Õppekavarühm „Keeleõpe": „Inglise keel".
4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides): 160 akadeemilist tundi, millest 80 tundi on kontaktõpet ja 80 tundi iseseisvat tööd.
5. Õppekava koostamise alus: Euroopa keeleõppe raamdokument: õppimine, õpetamine ja hindamine. Intellekt Vassiljev Kooli autorimetoodika.
Sihtrühmaks on õpilased, kooliõpilased alates 12. eluaastast (6. klass) ja täiskasvanud, kes alustavad keeleõpet nullist või valdavad vähesel määral inglise keelt ja soovivad saada täiendõpet.
Omandada keeleoskuse, mis võimaldab toime tulla igapäevastes korduvates suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest ja lihtsat infovahetust tuttavatel rutiinsetel teemadel.
Koolituse lõpuks õppija:
saab aru põhilisest infost tuttaval teemal (kool, töö, vaba aeg jne) ning aeglaselt ja selgelt edastatud raadio- või telesaadete põhisisust aktuaalsetel või õppijale huvi pakkuvatel teemadel
saab aru tööga seotud tekstidest, samuti isiklikes kirjades esitatud sündmustest, mõtetest ja soovidest
oskab ettevalmistuseta vestelda tuttaval, huvitaval või olulisel teemal (pere, hobid, töö jne), oskab kirjeldada kogemusi, sündmusi ja kavatsusi, samuti põhjendada oma seisukohti, oskab edasi anda filmi või raamatu sisu ning avaldada oma arvamust
oskab koostada lihtsat seostatud teksti või kirja tuttaval või huvi pakkuval teemal, oskab kirjeldada oma kogemusi ja muljeid
Mina ise ja minu pere
Enda põhjalik tutvustamine. Faktiinfo. Keelestiili valik. Pere päritolu, koosseis jne. Pere traditsioonid. Pühad ja tähtpäevad. Erinevate ankeetide täitmine.
Haridus
Info hariduse ja õpingute kohta. Haridusasutusi ja haridust puudutavast infost arusaamine. Keelteoskus.
Elukutse, amet ja töö
Elukutse valik. Erialad ja ametid. Tööpakkumiskuulutused, tööintervjuu, tegevused tööl, tööpäeva kirjeldamine ja oma töö tutvustamine. Töötingimused. Tööülesannete kirjeldamine. CV.
Teenindus ja kaubandus
Postiteenused, pangateenused, poed ja kaubanduskeskused, juuksur jne. Kõnetikett teenindusasutustes. Info asukoha, lahtiolekuaegade, teenuse liikide ja hindade kohta. Võrdlemine. Juhendite, reklaamide põhisisu mõistmine. Pretensioon.
Vaba aeg, harrastused ja meelelahutus
Hobid. Sport. Vaba aja veetmise eelistused. Kino, teater, kontsert jm kultuuriüritused. Vaba aega sisustava teenuse info ja lihtsate juhendite mõistmine. Puhkuse planeerimine ja kirjeldamine.
Söök ja jook
Kohvikud, restoranid jm toitlustusasutused. Laua reserveerimine, menüü mõistmine, tellimine. Toitumisharjumused. Kombed söögilauas ja kõnetikett. Toitlustuskohtade reklaamide mõistmine. Erivajadused.
Info meie ümber. Aktuaalsed sündmused
Kuulutused, teadaanded, reklaam. Kohad ja tegevused. Päevakajalised sündmused.
Keskkond, ilm ja loodus
Ilmateate mõistmine ja ilma kirjeldamine. Aastaajad. Ilmastikuolud. Loodushoid. Kohalikud loodusobjektid ja vaatamisväärsused. Linnud, loomad, taimed.
Reisimine ja transport
Ühistransport, reisi planeerimine, piletiostmine. Tee küsimine ja juhatamine. Majutusasutused, toa broneerimine. Vaatamisväärsused. Postkaardi kirjutamine. Reisikirjeldus. Eelistused ja pretensioon.
Eluase ja kinnisvara
Kodukoha kirjeldus. Elamistingimused. Mööbel. Kodutehnika. Kodutööd. Hooldustööd. Kodu ost, müük, üürimine. Külaliste kutsumine. Kõneetikett külas. Päeva tegevuste kirjeldamine.
Enesetunne ja tervis
Enesetunne ja kaebused. Isiklik hügieen. Arsti vastuvõtule registreerimine. Haiglas ja polikliinikus. Apteegis. Kiirabi kutsumine.
Grammatika: Question words Present tenses Past tenses Quantity much and many Articles Verb patterns Present Perfect and Past Simple Time clauses Passives First conditional Second conditional Present Perfect Continous Articles Indirect questions Imperatives Prepositions of direction Prepositions of place Used to Must and have to Comparative adverbs The order of adjectives Negative questions Reported speech
1. Aktiivse sõnavara moodustamine koolkonna autorimeetodi järgi, mnemoonikast lähtudes. 2. Koduülesanded: sõnavara kordamine (igapäevaselt õhtu ning hommikuti), sõnavara pildistamine (meie kooli autorimetoodika), kaartidega tegutsemine. 3. Õige hääldamise kujundamine tundiajal 4. Grammatika õppimine ja lauseloomise võimekuse treenimine mõtlemisalgoritmi alusel (meie kooli autorimetoodika) 5. Audeerimine – kursuse sõnavarad on salvestatud audiofailitena, millised õpilased kuulavad koduülesandeks. 6. Dialoogid – rollimängud kontakttundides.
Iseseisev töö on mõeldud õpitu kinnistamiseks ja koosneb kodutöödest, sõnavara assimilatsioonist ja kinnistusest, grammatikaharjutustest, lugemisest, helifailide kuulamisest. Kodutööd jaotatakse vastavalt rühma kiirusele. Eriti usinad õpilased võivad paluda õpetajalt täiendavaid kodutöid. Aeg-ajalt antakse mahukamaid kodutöid, näiteks töö teksti või sõnavaraga. Seda tüüpi kodutöödega suunatakse õpilased kasutama veebisõnastikke. Sõnavara tõhusamaks päheõppimiseks annavad nad iseseisvat tööd, mille käigus kasutatakse kooli autorimetoodika alusel välja töötatud töövihikuid ja neile lisaks loodud paberkaarte.
Vassiljev Intellekt Kooli õpperuumid asuvad Tallinnas aadressil Punane 16/1 (3. korrus).
Õppetöö läbiviimiseks on kohaldatud kolm ruumi, mis on sisustatud laudade ja toolidega. Õpperuumid on varustatud USB-mängijaga, pabertahvliga, riiulitega õppematerjalide tarbeks. Lisaks õpperuumidele on Vassiljev Intellekt Kooli avatud kontoriruum, kus asub kooli raamatukogu koos paljundusmasina ja printeriga. Kõikides ruumides on internetiühendus. Vassiljev Intellekt Kooli kasutuses olevad ruumid vastavad tervisekaitseja ohutusnõuetele.
John and Liz Soars New Headway intermediate Oxford University Press Simon Clarke In Company intermediate Macmillan Ian Badger, Pete Menzies English for Business Life intermediate Marshall Cavendish Education Will Forsyth Clockwise intermediate Oxford University Press Raymond Murphy English Grammar in Use Cambridge University Press Bill Mascull Business Vocabulary in Use Cambridge University Press
Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine 80% kontakttundides. Kursuse lõpus tuleb sooritada koolitusfirmasisene lõputest.
Kuulamine – saab aru lihtsamatest küsimustest ja kuuldud info põhissisust, kui vestluspartner räägib aeglaselt ja selgelt ning on valmis kordama
Lugemine – mõistab lihtsamate tekstide sisu (sildid, plakatid, kataloogid, reklaamid,
menüüd, tööpakkumised, sõiduplaanid), arvab ära tundmatuid sõnu konteksti baasil
Rääkimine – oskab vastata enda kohta esitatud küsimustele, räägib lihtsate lausetega endast, oma perest, elukohast, toidust
Kirjutamine – oskab koostada lühikese teate
Tunnistus väljastatakse kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud st, et õppija on osalenud vähemalt 80% kontakttundides ja sooritanud lõputesti. Tunnistusel on kirjas läbitud kursuse nimetus, kursuse maht ehk akadeemiliste tundide arv, kursuse toimumise aeg, Vassiljev Intellekt Kooli registrikood ja registreerimisnumber EHIS-es. Tunnistus on allkirjastatud kursuse läbi viinud õpetaja ja Intellekt kooli juhataja poolt. Tõend väljastatakse, kui õpitulemusi ei saavutatud ( lõputesti ei sooritatud), kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides. Tõendi allkirjastab Intellekt kooli juhataja.
Inglise keele kursusi läbi viivad õpetajad omavad täiskasvanutele õpetamise pikaajalist kogemust. Kõik inglise keele õpetajad on läbi viinud keelte õppemeetodi autori Vladimir Vassiljevi õpetajate ettevalmistamise kursuseid.